شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: فاز اول آب‌شیرین‌کن چابهار- کنارک که بر اثر طوفان دچار آسیب و از مدار خارج شده بود، به مدار مصرف بازگشت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: فاز اول آب‌شیرین‌کن چابهار- کنارک که بر اثر طوفان دچار آسیب و از مدار خارج شده بود، به مدار مصرف بازگشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان "علیرضا قاسمی" در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان، بیان کرد: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز اول کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی 15 ساعت کار مداوم وارد مدار شد.
وی با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری و هیچ‌ مشکلی بابت تامین آب ساکنان این شهرها برای 24 ساعت آینده وجود نخواهد داشت، افزود: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق تا صبح پنج‌شنبه وارد مدار شود.
وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب 78 روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و همچنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش اعظمی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد.
این گزارش می‌افزاید؛ "احمد وحیدی"، وزیر کشور عصر روز چهارشنبه، برای نظارت مستقیم بر روند مدیریت بحران سیل در سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد و با همراهی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، از نزدیک آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده در جنوب این استان را بررسی کرد.
وی پس از بازدیدهای میدانی از مناطق آسیب‌دیده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران جنوب استان حاضر و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده تاکنون، دستورات لازم برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات ناشی از وقوع سیل را صادر کرد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal