شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
همزمان با دهه فجر؛
کام 22 هزار سیستان و بلوچستانی با 20 پروژه آبی شیرین می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 20 پروژه آبی، شامل راه‌اندازی سیستم ازن زنی تصفیه خانه سیستان و آبرسانی به 29 روستا با جمعیتی افزون بر 22 هزار نفر افتتاح و عملیات اجرایی خط انتقال آب از کارواندر به شهر خاش و آبرسانی به 9 روستای زاهدان و سرباز آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی"، با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 20 پروژه آبی در شهرها و روستاهای استان به ‌منظور بهره ‌مندی افزون بر 22 هزار نفر از نعمت آب سالم و پایدار با اعتبار 431.1 میلیارد ریال آماده افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بر همین اساس با اجرای 90 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع، حفر و تجهیز 10 حلقه چاه، 875 متر مکعب مخازن ذخیره و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ کمکی، 22 هزار و 572 نفر در قالب 5 هزار و 354 خانوار از نعمت آب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

قاسمی با بیان اینکه همچنین در این ایام 29 روستا در سطح شهرستان‌های سوران، مهرستان، سراوان، میرجاوه، تفتان و زاهدان به شبکه آب شرب متصل خواهد شد، افزود: به منظور ارتقای کیفیت آب شرب شهرهای سیستان نیز نیمه سال 99، راه‌اندازی سیستم ازن‌زنی تصفیه‌خانه شهرهای این منطقه در دستور کار این شرکت قرار گرفت و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از کارواندر به شهر خاش و آبرسانی به 9 روستا با جمعیت تحت پوشش 7 هزار و 800 نفر در سطح شهرستان‌های سرباز و زاهدان خبر داد و گفت: 125.5کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع،750 متر مکعب مخازن ذخیره، احداث 4 موتورخانه و اجرای 7 کیلومتر جاده دسترسی با اعتباری بالغ بر 3860 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal