زمان مطالعه
نویسنده
تاریخ انتشار
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با صدا و سیمای مرکز استان، رسانه ملی را پیشگام اطلاعرسانی عمومی دانست و تأکید کرد: نقش این رسانه در ایجاد ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جامعه، بهویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، نقشی انکارناپذیر است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ؛ در راستای گسترش تعاملات رسانهای و بهرهگیری هدفمند از ظرفیتهای ملی و استانی صدا و سیما، نشست مشترکی میان مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برگزار شد.
این نشست، صبح روز گذشته به میزبانی صدا و سیما و با حضور سید مهدی سیدی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر روابط عمومی صدا و سیما در دفتر مرکزی این سازمان برگزار شد و طی آن، زمینههای همکاری و همافزایی رسانهای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این دیدار، سید مهدی سیدی با تأکید بر لزوم عبور از اقدامات کلیشهای و تکراری در حوزه روابط عمومی گفت: ما بهدنبال کارهایی هستیم که تاکنون انجام نشدهاند. روزمرگی، آفت خلاقیت است و رسانهها میتوانند در شکستن این چرخه، همراه مؤثری برای ما باشند.
وی در ادامه با اشاره به تأثیرگذاری فضای مجازی افزود: در سالهای اخیر، تمرکز بسیاری از سازمانها به سمت فضای مجازی رفته و صدا و سیما تا حدی به حاشیه رانده شده است، در حالی که ما معتقدیم صدا و سیما هنوز پیشانی اطلاعرسانی کشور است و میتواند نقشی بیبدیل در فرهنگسازی مصرف بهینه آب، اطلاعرسانی خدمات و تبیین پروژههای آبرسانی و فاضلاب ایفا کند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با تأکید بر محدودیتهای مالی شرکت متبوع خود، اظهار داشت: متأسفانه ملاحظات مادی در سالهای اخیر، فاصلهای میان ما و صدا و سیما ایجاد کرده است. امروز آمدهایم تا این فاصله را کم کنیم و صمیمانه درخواست میکنیم که صدای همافزایی و همکاری را بلندتر از گذشته بشنویم. ما به دنبال یاری صدا و سیما هستیم و متقابلاً آمادهایم که در تعامل دوجانبه، ارتباطی پویا و سازنده را شکل دهیم.
در پایان این نشست، طرفین با استقبال از گسترش همکاریهای مشترک، بر تدوین برنامههای رسانهای هدفمند، اجرای پویشهای فرهنگی مشترک نظیر «آب را دریابیم» و تولید آیتمهای تأثیرگذار برای تلویزیون و رادیو استان تأکید کردند.