شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار
1402/03/11
کارگروه ویژه برنامه ریزی شهر نصرت آباد برگزار شد
به منظور جلب رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع و تبیین نقش آبداران در خدمات رسانی بی وقفه به مشترکین و ارائه خدمات مطلوب؛ کارگروه ویژه برنامه ریزی شهر نصرت آباد با حضور مهندس نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان برگزار گردید .
کارگروه ویژه برنامه ریزی شهر نصرت آباد در راستای تبیین برنامه های عملیاتی ، تفصیلی ، ارائه خدمات ارزشمند و مطلوب به مشترکین منطقه و همچنین بررسی مشکلات و سرکشی، نگهداری و بهره برداری از تأسیسات و مخازن نصرت آباد و بررسی شبکه آبرسانی این منطقه با حضور مهندس نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان و جمعی از مسئولین و همکاران این امور در سالن کنفرانس آبفای این شهرستان برگزار گردید.
مهندس نورا ضمن قدردانی از ارائه خدمات ارزشمند در نصرت آباد، بر توجه بیشتر آبداران در نگهداری از تأسیسات، مخازن موجود در منطقه و همچنین تکریم ارباب رجوع و جلب حداکثری مشترکین، توسط آبداران خدوم و زحمتکشِ آبفای نصرت آباد تأکید نمودند و آبداران را سفیران و نمایندگان آب و فاضلاب نامیدند که در هر زمان و مکان و در شرایط سخت و نامساعدِ جوی، به امر قرائت کنتور مشترکین و رفع اتفاقات و توسعه و نگهداری خطوط انتقال و پمپاژ خانه ها، بی منت خدمتگزار مردم منطقه هستند.
تعداد بازدید:
190
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal