شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اخبار
1402/03/11
رفع تنش آبی 600 خانوار در حوزه روستایی زاهدان
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از رفع تنش آبی 600 خانوار حوزه روستایی زاهدان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مشکل آب روستای حاجی آباد پوگی از توابع بخش مرکزی شهرستان زاهدان، که طی چند سال پیش در این روستا آب بصورت جیره بندی در اختیار مردم قرار میگرفت و همچنین از اواسط ماه مبارک رمضان امسال به علت ریزش چاه، آب این روستا کاملا قطع گردیده بود، مرتفع گردید.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان افزود: با توجه به ریزش چاه آب در روستای حاجی آباد پوگی، امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان اقدام به لایروبری و تجهیز و نصب تأسیسات جدید در محل این چاه نموده و پس از راه اندازی، مجددا" چاه مذکور جهت تأمین آب مورد نیاز ساکنین این منطقه وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.
نورا ضمن تشکر از مجموعه فرمانداری محترم شهرستان زاهدان اظهار داشت: جهت رفع این مشکل مبلغ دو میلیارد ریال از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و دو میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان هزینه گردیده است.گفتنی است: تأمین آب این روستا در زمان ریزش چاه، به صورت سیار و با تانکر صورت گرفته است.
تعداد بازدید:
202
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal