شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اخبار
1402/11/21
آشنایی نوجوانان کم‌شنوا و ناشنوا با نحوه تصفیه و صرفه‌جویی مصرف آب
نوجوانان ناشنوا و کم شنوا در بازدید از تصفیه خانه آب زاهدان با شیوه تصفیه آب و روش‌های صرفه‌جویی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، رئیس گروه توسعه پایدار آبفای استان در حاشیه این بازدید یک روزه گفت: امروزه حفظ ذخایر آبی اهمیت بسیار بالایی دارد که اصلاح الگوی مصرف آب بهترین راهکار برای حفاظت این ذخایر تلقی می‌شود.
"سمیرا روستا‌" افزود: قشر کم شنوا و ناشنوای کشور و استان نیز یکی از اقشار جامعه هستند که نیاز است تا در کنار سایرین با شیوه‌های مدیریت مصرف آب آشنا شوند لذا با این هدف، اردوی یک روزه بازدید نوجوانان کمشنوا و ناشنوا از تصفیه خانه آب زاهدان با حضور 20 نفر برنامه‌ریزی و برگزار شد.
وی ادامه داد: افراد شرکت کننده در این بازدید با چرخه ورود تا تصفیه آب به طور کامل آشنا شدند و در پایان شیوه‌های صحیح الگوی مصرف آب را فرا گرفتند تا هر کدام در آینده سفیرانی برای حفظ ذخایر آبی باشند.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با حساسیت بالا و تلاش شبانه‌روزی، مشغول تهیه و تامین آب مورد نیاز شهر است لذا می‌طلبد شهروندان نیز با تغییر شیوه‌های مصرف خود علاوه بر حفظ آب پرسنل آبفا را هم همراهی کنند.
گفتنی است این بازدید با همکاری دفتر توسعه پایدار مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی و دفتر بهره‌برداری خط انتقال زابل به زاهدان برگزار شد.
تعداد بازدید:
107
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
شرکت آب وفاضلاب استان سیستان وبلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal