شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اخبار
1399/11/28
اطلاعیه


شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان طبق برنامه زمانبندی نسبت به اجرای مرحله دوم اتصالِ خط انتقال آب به زاهدان به خط انتقال اول، جهت تأمین افزایش آب ورودی به تصفیه خانه آب، فردا چهارشنبه مورخ 29/11/99 اقدام می نماید.

به اطلاع شهروندان محترم زاهدان میرساند، با توجه به جبران بخشی از کمبود آب شهر زاهدان در پیک مصرف، شرکت آب و فاضلاب نسبت به این مهم در راستای حل مشکلات آبرسانی نقش بسزایی در تحقق مطالبات مردم دارد.

شایان ذکر است با اتصال این خطوط، میزان دبی آب افزایش یافته و در جهت جبران بخشی از کمبود آب شهر زاهدان در تابستان، کمک می نماید.

با افزایش بی سابقه مصرف آب به دلیل شیوع کرونا، توصیه ی ما به شهروندان این است که در کنار رعایت نکات بهداشتی، مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا امسال بدون قطعی آب، سپری شود.

پیشاپیش از صبر، شکیبایی و همراهی همشهریان محترم زاهدانی، کمال تشکر و قدردانی را داریم و از مشترکین محترم، تقاضای صرفه جویی و اجتناب از استفاده آب در موارد غیرضروری، باتوجه به گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل خانه تکانی را تا برطرف شدن کامل این موضوع را خواستاریم.

"روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان"

تعداد بازدید:
2290
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:39
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal