شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اخبار
1400/01/21
آبرسانی به 62 روستا در راستای نهضت خدمت رسانی/ 21 روستا با همکاری خیران آبدار شد


علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: با یاری و مشارکت خیرین نیکوکار چندین تفاهم نامه همکاری برای آبرسانی به 62 روستا در سال 99 منعقد شد.

قاسمی مدیرعامل آبفای استان با اشاره به اینکه، اقدامات مشترک خیران و شرکت آبفا در قالب چندین تفاهم نامه همکاری تعریف شده است بیان کرد: تعامل گسترده و استقبال خیرین گامی ارزشمند در راستای خدمت و رفع مشکل آب شرب روستاییان است، به طوریکه از ابتدای سال تا کنون با مشارکت خیرین در قالب چندین تفاهم نامه آبرسانی به 62 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از همراهی ستودنی خیران در تأمین نیاز های مادی و معنوی در راستای آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: این بذل و بخشش در افزایش بهره مندی مردم از آب شرب سالم بسیار موثر بوده است و امیدواریم به بار نشستن این همکاری‌ها موجبات همراهی سایر خیرین را نیز فراهم سازد.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه : در راستای نهضت خدمت رسانی از هیچ کوششی برای بهره‌مندی مردم از نعمت آب شرب دریغ نخواهیم کرد، افزود: طی سال گذشته با یاری و مشارکت خیران 21 روستای دارای دچار تنش آبی یا فاقد شبکه با جمعیت بیش از 5 هزارنفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: طبق تفاهم نامه منعقد شده، خرید لوله و اتصالات مورد نیاز آبرسانی، خرید پمپ و شیرآلات، خرید و نصب آب شیرین کن و خرید تانکر آبرسانی تا مشارکت در اجرای طرح های آبرسانی شامل لوله گذاری توسط خیرین صورت پذیرفته است.

قاسمی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب نیز در همین راستا نسبت به تهیه نقشه اجرایی، نظارت بر اجرای عملیات و همچنین تأمین ماشین آلات مورد نیاز اقدام نموده است.

این مقام مسئول از مشارکت بنیاد کرامت امام رضا (ع) خبر داد و گفت: تعداد 15 روستا در شهرستان دلگان با جمعیت بالغ بر 1800 نفر به همت بنیاد کرامت امام رضا (ع) و حمایت فرماندار دلگان از آب شرب برخوردار شدند.

وی افزود: همچنین خرید 3 دستگاه تانکر آبرسانی سیار توسط بنیاد علوی و خرید لوله و اتصالات مورد نیاز برای تعدادی از روستاهای شهرستان قصرقند از دیگر اقدامات انجام شده توسط خیریان است.

تعداد بازدید:
1733
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal