شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1400/07/06
47 روستای شهرستان دلگان در یک سال و نیم گذشته آبرسانی شد/ اتمام پروژه‌‌ای که هفت سال بر زمین مانده بود
قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 47 روستاهای دلگان در یک سال گذشته با ادغام و یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی رفع تنش و آبرسانی شدند از جمله پروژه مجتمع روستایی چاه خدابخش دلگان که هفت سال بر زمین مانده بود و افتتاح شد.

لکزایی در مراسم افتتاح مجتمع روستایی چاه خدابخش دلگان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه که 7 سال بر زمین مانده بود و با کمک خیران و عزم شرکت آب‌وفاضلاب بعد از یکپارچه سازی و چابک‌سازی، تکمیل شد 4 هزار نفر از مردم روستاهای دلگان از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب برای این پروژه 5 و نیم میلیارد تومان هزینه کرده که با کمک‌های فنی و مالی خیران در مجموع حدود 6 میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شده است؛ در مجموع از ابتدای 7 سال گذشته تاکنون اگر بخواهیم ارزش هزینه روز پروژه در بیاوریم بیش‌از ده میلیاد تومان برای آن از سوی شرکت هزینه شده است.

قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مجموع در یک سال و نیم گذشته بعد از ادغام و یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی 47 روستا رفع تنش و آبرسانی شدند که جا دارد از گروه جهادی ایثارگران غدیرخم و بسیج سازندگی برای کمک به شرکت برای رفع تنش‌ها تشکر کنیم.

لکزایی با بیان اینکه تا پایان امسال سه روستای دیگر دلگان به شبکه آب متصل می‌شود خاطرنشان کرد: در سراسر استان در یک سال گذشته بیش از 200 روستا با کمک و همیاری خیران به شبکه آب متصل شده است.
تعداد بازدید:
1724
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal