شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار
1400/10/12
پیام تسلیت مدیرعامل آب و فاضلاب استان در پی شهادت چند تن از رزمندگان بومی و بسیجی
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در پیامی ، شهادت چند تن از رزمندگان بومی و بسیجی مدافع امنیت مردم که برای نجات خانواده هایی که اشرار به عنوان سپر انسانیِ خود قرار داده بودند، را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

دست جنایتکار اشرار کور دل و خائنان، بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند را به شهادت رساند.

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود، برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله، برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت شهیدان والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، پرسنل خدوم سپاه پاسداران و خانواده معظم این شهیدان و مردم شهیدپرور و انقلابی استان سیستان و بلوچستان، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک ایشان را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

علیرضا قاسمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
تعداد بازدید:
1791
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal