شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار
1400/11/04
آینده کشور در دستان پر‌قدرت زن است/نقش‌آفرینی زنان در تمام عرصه‌ها را نباید فراموش کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، امروز 4 ام بهمن‌ماه، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن مراسمی به همت امور فرهنگی شرکت و با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و جمعی از همکاران در محل نمازخانه ساختمان شماره یک شرکت برگزار شد.

"علیرضا قاسمی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، در این مراسم ضمن تبریک ولادت سراسر نور و برکت بانوی آب و آئینه حضرت فاطمه زهرا (س)، و روز زن اذعان کرد: جایگاه و نقش ویژه مقام زن در نظام خانواده و نظام اسلامی به ویژه بانوان شاغل که هم در عرصه زندگی و هم در سایر عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند را نباید فراموش کرد.

وی با یاد از بانوان شاغل که در دوران اپیدمی بیماری کرونا باری مضاعف را به دوش می‌کشند گفت: در ایام کرونایی مسئولیت بانوان بیشتر شده و آن‌ها در نقش همسر، مادر و معلم نقش‌آفرینی می‌کنند، بنابراین هیچکس نمی‌تواند منکر جایگاه ویژه زن در تمام عرصه‌ها شود.
وی با اشاره به نامگذاری این روز به نام بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: شخصیت و مجاهدت‌های حضرت زهرا پیام و درس‌های بی‌نظیری برای ما به همراه دارد، با نگاهی به زندگی ایشان می‌بینیم که در اوج سختی، در شرایطی که همسر و پدر در جهاد با کفار بودند چگونه به عنوان فرزند، همسر و مادر نقش‌آفرینی کردند.

وی اذعان کرد: درباره مقام، نقش و شکوه حضرت فاطمه زهرا (س) بخواهیم سخن بگوییم، زبان قاصر و زمان کم است.

وی در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین نقش زن تربیت فرزندانی صالح و سالم است خاطرنشان کرد: آینده کشور در دستان پرقدرت مادران است.

این گزارش می‌افزاید در پایان این مراسم باشکوه، از تعدادی از بانوان با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.
تعداد بازدید:
1471
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal