شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اخبار
1401/04/04
توزیع عادلانه آب حق مردم است/ انشعابات غیرمجاز عامل اصلی افت فشار آب در روستاها
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ همزمان با شروع فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب، بسیاری از ساکنین روستاها از جمله اهالی روستای چاه‌جمال به دلیل افت فشار آب از شرایط گلایه‌مند می‌شوند، وضعیتی که استفاده‌کنندگان از انشعاب غیرمجاز با مصرف بی‌رویه و بی‌مسئولانه به آن دامن می‌زنند.
 "محمدرضا کل‌کلی" در این رابطه می‌گوید: در پی گلایه مردم، به منظور رفع مشکل افت فشار و قطعی آب اهالی چاه‌جمال، روز گذشته جلسه ستاد بحران امور با همکاران تشکیل و برنامه‌ریزی شد با توجه به اهمیت تأمین آب شرب در فصل گرما بلافاصله اکیپ پایش امور به صورت جدی نسبت به جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز اقدام کند.
وی افزود: متاسفانه وجود انشعابات متعدد غیرمجاز و استفاده از آب شرب برای آبیاری باغ و ساخت‌ساز، دلیل افت شدید فشار و نرسیدن آب به میزان کافی به مشترکان بالا دست است.
 مدیر امور آبفای ایرانشهر ادامه داد: همکاران در این پایش تعداد زیادی انشعاب غیرمجاز شناسایی، و با تهیه لیست متخلفین با مکاتبه به مقامات قضایی درخصوص گرفتن حکم قطع اقدام خواهد شد.
کل‌کلی در پایان ضمن تقدیر از همه کسانی که در مقابل هدر رفت و استفاده غیرمجاز از آب شرب بی‌تفاوت نیستند ادامه داد: آب شرب و بهداشتی حق همه مردم است و باید عادلانه توزیع شود.
تعداد بازدید:
705
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal