شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1399، سال جهش تولید-
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
نسبت به بروز مشکلات در اتصالات قبل یا بعد از کنتور مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟ نسبت به بروز مشکلات در اتصالات قبل یا بعد از کنتور مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
مشکلات مربوط به اتصالات بعد از کنتور بعهده مشترک می باشد و جهت رفع مشکل در اتصالات قبل از کنتور با مرکز 122 تماس گرفته شود.
درخواست چند واحدی به چه صورتی امکان پذیر است؟ درخواست چند واحدی به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به اداره پست و تقاضای انشعاب جدید جهت پرداخت هزینه های مرتبط
درخواست تغییر مکان و تغییر ارتفاع کنتور به چه صورتی امکانپذیر است؟ درخواست تغییر مکان و تغییر ارتفاع کنتور به چه صورتی امکانپذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه جهت جابجایی کنتور یا انشعاب
در صورتی که مصرف قبض طبق مصرف متعارف نباشد و زیاد باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟ در صورتی که مصرف قبض طبق مصرف متعارف نباشد و زیاد باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
1- بررسی سیستم های داخلی به منظور اطمینان از عدم هدر رفت آب


2- مراجعه به منطقه مربوطه به همراه قبض آب و شماره مصرف فعلی کنتور
در صورتی که سیستم داخلی لوله کشی ملک دچار ترکیدگی شده باشد، مشترک چه کارهایی باید انجام دهد؟ در صورتی که سیستم داخلی لوله کشی ملک دچار ترکیدگی شده باشد، مشترک چه کارهایی باید انجام دهد؟
1- ترمیم محل آسیب دیده 2- مراجعه به منطقه مربوطه و اطلاع به منظور بازدید کارشناسی از محل
چه ملاکهایی برای 2 واحدی بودن ملک در نظر گرفته میشود؟ چه ملاکهایی برای 2 واحدی بودن ملک در نظر گرفته میشود؟
واحد مسکونی حداقل باید دارای یک اتاق ، آشپزخانه و یک سرویس بوده و ورودی آن مستقل و یا مرتبط با راهروی اشتراکی بوده و سیستم لوله کشی آن مجزا باشد
چنانچه یک دوره از تاریخ تحویل آخرین قبض گذشته باشد و مشترک قبض جدید را دریافت نکرده باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟ چنانچه یک دوره از تاریخ تحویل آخرین قبض گذشته باشد و مشترک قبض جدید را دریافت نکرده باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک : 1-آخرین قبض آب 2- رقم فعلی کنتور
تغییر نام قبض آب به چه صورتی امکان پذیر است؟ تغییر نام قبض آب به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه همراه با مدارک : 1-آخرین قبض آب 2-مدارک ثبت مالکیت .
اعتراض به قبض صادره آب بهاء به چه صورتی امکان پذیر است؟ اعتراض به قبض صادره آب بهاء به چه صورتی امکان پذیر است؟
با در دست داشتن قبض آب به منطقه مربوطه مراجعه نمایند.
استعلام عدم بدهی از محضر به چه صورتی امکان پذیر است؟ استعلام عدم بدهی از محضر به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک :1- قبض آب 2- نامه استعلام محضر3-جواب استعلام شهرداری 4-آخرین رقم مصرفی کنتور 5-شماره سریال کنتور
چنانچه به هر علت در زمان تعیین شده طبق جدول سالانه واحد قرائت امکان شماره برداری از کنتور آب ملک و جود نداشته باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟ چنانچه به هر علت در زمان تعیین شده طبق جدول سالانه واحد قرائت امکان شماره برداری از کنتور آب ملک و جود نداشته باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
چنانچه به هر دلیل امکان قرائت کنتور وجود نداشته باشد ، مشترک می بایستی با در دست داشتن آخرین قبض و شماره مصرف فعلی کنتور به منطقه مربوطه مراجعه نماید.
<<   <  1  >   >>  
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal