شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
اخبار
1402/03/08
کارگاه آموزشی مشاغل حساس برگزار شد

کارگاه آموزشی مشاغل حساس با محوریت مدیریت بحران‌های سیاسی و اجتماعی صبح امروز با حضور اساتید فرهیخته و برجسته دانشگاهی این حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در این دوره تخصصی ضمن آشنایی با مفاهیم اصلی، اهداف، رویکردها و 21 اصل مدیریت بحران، در خصوص عوامل اصلی در شکل‌گیری بحران، چالش‌ها و آثار و عواقب بحران‌ها، فرآیند تبدیل مسئله به بحران و ویژگی‌های تبدیل یک بحران اجتماعی به یک بحران امنیتی صحبت شد.
همچنین با نگاهی به جدیدترین گزارش‌ها از وضعیت آب در دنیا و اصلی‌ترین دلایل و عوامل به وجود آمدن بحران آب، چالش‌ها و اعتراضات آبی چند سال اخیر در کشور مطرح و در پایان اقدامات پیشگیرانه و کنترلی جهت مقابله با بحران پرداخته شد.
در این رویداد که به همت دفتر حراست شرکت در محل سالن کنفرانس تصفیه‌خانه دایر شد، مدیرعامل، معاونین، مدیران و رؤسای شرکت آبفا و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان حضور داشتند.
تعداد بازدید:
180
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal