شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
اعزام 6 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اعزام 6 تیم عملیاتی از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان جنوبی، هرمزگان و تهران به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اعزام 6 تیم عملیاتی از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان جنوبی، هرمزگان و تهران به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ هاشم امینی" در جریان بازدید میدانی از وضعیت فاضلاب شهر کنارک بیان کرد: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.
وی افزود: همچنین 2 دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

بازدید از پروژه احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب کنارک

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده اند، بررسی کرد.
امینی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
بازدید از آب شیرین کن کنارک و سد کهیر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به جنوب سیستان و بلوچستان بود.
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal