مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت ، تلفنی پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردم استان بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محسن میرادی مدیر عامل شرکت آبفا استان به همراه معاونین و مدیر امور آبفا زاهدان با حضور در این سامانه، پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان سیستان و بلوچستان بودند.
به گفته میرادی مدیر عامل آبفا استان؛ این درخواست ها در دو بخش آب و فاضلاب شامل مشکلات افت فشار ،کمبود آب و مشکلات فاضلاب در برخی مناطق، وصل و نصب انشعابات آب و فاضلاب بوده است.
وی همچنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان دانست و گفت: از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند.
وی همچنین در پاسخ علل قطعی های اخیر شهر زاهدان، ضمن عذرخواهی از شهروندان زاهدانی، علت این قطعی ها را افزایش پیک مصرف در فصل گرما، محدودیت های منابع آبی و کم آب شدن چاه ها اعلام کرد و گفت: انتظار می رود مشترکین نیز در فصل گرما با صرفه جویی به میزان 20 % ، شرکت آب و فاضلاب را در گذر از بحران و با کمترین چالش همراهی کنند.