شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
اخبار
1398/01/24
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان سه پروژه در شهرستان خاش کلنگ زنی شد
به گزارش روابط عمومی استانداری؛ کارخانه فرآوری و بسته بندی خرما در خاش، سد سرزردان و مدرسه خیری تمپ با پیش بینی اعتبار 110 میلیارد ریال از جمله پروژه های کلنگ زنی شده هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم ایرندگان گفت: در صورت تحقق 50 درصدی 12 پروژه آموزشی خیری ایرندگان متعهد می شویم که یک مدرسه شبانه روزی در مرکز بخش ایرندگان تا مهرماه سال آینده ساخته و تحویل بدهیم.
احمدعلی موهبتی بیان کرد: مشارکت دادن مردم در اجرای پروژه های مختلف باید مورد توجه مدیران دستگاههای اجرائی باشد و چنانچه پروژه ای مانند آبخیزداری در مناطقی اجرا شد مردم باید به عنوان بهره برداران اصلی و مالکان طرحها بتوانند از آن نگهداری کنند.
وی افزود: نباید جلوی تامین آب آشامیدنی مردم استان تحت هیچ شرایطی گرفته شود، زیرا این کار یزیدی و بر خلاف عرف و اخلاق اسلامی است.
موهبتی بیان کرد: بستن آب بر روی مردم و وجود معارض اجتماعی در این حوزه پذیرفته شدنی نیست و فرمانداران و بخشداران باید در این مبحث ورود پیدا کنند و با انجام کارهای دقیق و کارشناسی شده، اختلافات را رفع و مشکلات مردم را حل کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین از کارخانه های آرد و سیمان و کشتارگاه دام شهرداری و جاده مرزی روتک و طرحهای کشاورزی و دامی خاش بازدید و برای حل مشکلات طرحها و کمک به رونق تولید و اشتغال تاکید کرد.
حمیدالدین یوسفی فرماندار و علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از نگاه مسئولان نظام اسلامی و اقدامات دولتمردان در منطقه؛ ضرورت رفع نیازهای مردم در حوزه های مختلف بهداشتی، عمرانی، راهسازی، تامین آب شرب، رونق دادن به صنایع دستی و کشاورزی را خواستار شدند.
استاندار سیستان و بلوچستان عصر دیروز پنجشنبه نیز با علما و معتمدان و شوراها، اعضای شورای اداری و جوانان و نخبگان خاش دیدار کرد.
تعداد بازدید:
409
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal