شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
اخبار
1398/07/02
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان برای سومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، در جریان برگزاری نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان و آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر بیست و دومین جشنواره  شهید رجایی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 97 دستگاه‌های اجرایی استان با کسب بالاترین امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با اهدای لوح و تندیس ویژه ، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح اهدایی به مدیر عامل شرکت آبفا استان سیستان و بلوچستان که به امضای احمد علی موهبتی؛ استاندار و رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی شهید رجایی رسیده، آمده است: نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام‌های فرایند توسعه دارای نقش خطیری است که سنجش مستمر آن در تحقق اهداف توسعه کشور و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان امری ضروری است. بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1397 دستگاه‌های اجرایی استان شرکت آب و فاضلاب استان با کسب رتبه برتر در گروه شرکتها، بانکها و بیمه ها منشأ اقدامات ارزشمندی در توسعه استان بوده است. بدینوسیله از تلاش خالصانه جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امید است با اتکال به خداوند متعال؛ پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های عالیه دولت تدبیر و امید، شاهد بهبود مستمر فرایند‌های انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان برای سومین سال متوالی در جشنواره استانی شهید رجایی موفق به کسب عنوان برتر شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید:
761
نویسنده:
آذرسا
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal