شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
اخبار
1399/12/06
مراسم میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) در شرکت آب و فاضلاب برگزار شد

به مناسبت میلاد پربرکت مولود کعبه حضرت علی(ع) و روز پدر، مراسم جشنی باحضور کارکنان ستاد مرکزی در محل نمازخانه شرکت آبفا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اصغری حسامیه، امام جماعت مسجد المهدی زاهدان، ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، به ذکر احادیثی در باب منزلت مولی‌الموحدین حضرت‌علی(ع) از گفتار پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

بی تردید حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت، والاترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

زندگی این امام بزرگوار سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی بتوانیم رفتار،کردار،گفتار و اعمال خود علی گونه باشیم.

همچنین ایام ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) مصادف با آغاز ایام البیض و موسم اعتکاف است و اعتکاف فرصتی گرانبها برای تفکر و خلوت با معبود، رشد و تکامل، پاک و خالص شدن، طلب استغفار، ارزیابی اعمال است.

در ادامه، کربلایی محمدرضا منصوری، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی خوانی پرداخت.

 
تعداد بازدید:
2204
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal