شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
اخبار
1400/07/06
47 روستای شهرستان دلگان در یک سال و نیم گذشته آبرسانی شد/ اتمام پروژه‌‌ای که هفت سال بر زمین مانده بود
قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 47 روستاهای دلگان در یک سال گذشته با ادغام و یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی رفع تنش و آبرسانی شدند از جمله پروژه مجتمع روستایی چاه خدابخش دلگان که هفت سال بر زمین مانده بود و افتتاح شد.

لکزایی در مراسم افتتاح مجتمع روستایی چاه خدابخش دلگان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه که 7 سال بر زمین مانده بود و با کمک خیران و عزم شرکت آب‌وفاضلاب بعد از یکپارچه سازی و چابک‌سازی، تکمیل شد 4 هزار نفر از مردم روستاهای دلگان از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب برای این پروژه 5 و نیم میلیارد تومان هزینه کرده که با کمک‌های فنی و مالی خیران در مجموع حدود 6 میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شده است؛ در مجموع از ابتدای 7 سال گذشته تاکنون اگر بخواهیم ارزش هزینه روز پروژه در بیاوریم بیش‌از ده میلیاد تومان برای آن از سوی شرکت هزینه شده است.

قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مجموع در یک سال و نیم گذشته بعد از ادغام و یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی 47 روستا رفع تنش و آبرسانی شدند که جا دارد از گروه جهادی ایثارگران غدیرخم و بسیج سازندگی برای کمک به شرکت برای رفع تنش‌ها تشکر کنیم.

لکزایی با بیان اینکه تا پایان امسال سه روستای دیگر دلگان به شبکه آب متصل می‌شود خاطرنشان کرد: در سراسر استان در یک سال گذشته بیش از 200 روستا با کمک و همیاری خیران به شبکه آب متصل شده است.
تعداد بازدید:
1744
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal