شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
اخبار
1401/09/06
از حضور باشکوه تا غنیمت شمردن فرصت برای خدمت
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری آبفای زاهدان با برپایی ایستگاه صلواتی و آبرسانی سیار در همایش ده‌ها هزار نفری "شکوه مقاومت" نقشی ماندگار از خود به جا گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، صبح امروز، یک‌شنبه، به مناسبت فرارسیدن روز بسیج مستضعفین، اجماع بزرگ 15000 نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان تحت عنوان "شکوه مقاومت" با حضور فرمانده‌ کل سپاه برگزار شد.
در این همایش، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان با برپایی ایستگاه صلواتی، تامین آب به صورت سیار و نصب بنر همراه با دیگر اقشار بسیجی و مسئولان استانی و شهرستانی در استادیوم دهکده ورزشی زاهدان حضور و در این مراسم پرشور شرکت کردند.
اقشار مختلف بسیجیان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در این اجماع پرشور شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» را یک‌صدا فریاد زدند.
در ادامه این مراسم سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیرمقدم‌ اظهار داشت: امروز بسیجیان استان در 6000 ‌رده مقاومت در قالب گردان‌های مختلف آماده نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، علمی، فضای مجازی و ... و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب هستند.
پس از خیرمقدم فرمانده سپاه استان، سرلشکر سلامی با ابراز اینکه "رهبر معظم انقلاب روز گذشته جایگاه و موقعیت و نقش بسیج را به‌درستی ترسیم کردند"، اظهار داشت: این منزلت بزرگ بسیجیان ماست که در هر حادثه‌ای از سیل و زلزله در جای جای کشور اولین افرادی هستند که به یاری مردم می‌شتابند و بر قلب مردم این سرزمین آرامش می‌آورند.
فرمانده‌کل سپاه در تکمیل سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌وقتی تروریست‌های تکفیری با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا در سوریه و لبنان و عراق و یمن هجمه می‌برند، این بسیجیان هستند که برای دفاع از نوامیس به میدان می‌روند و خانه و کاشانه خود را رها می‌کنند و به قلب دشمن هجوم می‌برند و آن ملت‌ها را از اسارت بیگانگان نجات می‌دهند.
وی در پایان بیان کرد: امروز همه مسئولان سیستان و بلوچستان از میان بهترین نیروها انتخاب شده‌اند تا به این مردم خدمت کنند. ما فدای شما می‌شویم و به این فدا شدن مفتخر هستیم.
تعداد بازدید:
870
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal