شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
اخبار
1402/03/08
کارگاه آموزشی مشاغل حساس برگزار شد

کارگاه آموزشی مشاغل حساس با محوریت مدیریت بحران‌های سیاسی و اجتماعی صبح امروز با حضور اساتید فرهیخته و برجسته دانشگاهی این حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در این دوره تخصصی ضمن آشنایی با مفاهیم اصلی، اهداف، رویکردها و 21 اصل مدیریت بحران، در خصوص عوامل اصلی در شکل‌گیری بحران، چالش‌ها و آثار و عواقب بحران‌ها، فرآیند تبدیل مسئله به بحران و ویژگی‌های تبدیل یک بحران اجتماعی به یک بحران امنیتی صحبت شد.
همچنین با نگاهی به جدیدترین گزارش‌ها از وضعیت آب در دنیا و اصلی‌ترین دلایل و عوامل به وجود آمدن بحران آب، چالش‌ها و اعتراضات آبی چند سال اخیر در کشور مطرح و در پایان اقدامات پیشگیرانه و کنترلی جهت مقابله با بحران پرداخته شد.
در این رویداد که به همت دفتر حراست شرکت در محل سالن کنفرانس تصفیه‌خانه دایر شد، مدیرعامل، معاونین، مدیران و رؤسای شرکت آبفا و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان حضور داشتند.
تعداد بازدید:
176
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal