شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
اخبار
1399/12/06
مراسم میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) در شرکت آب و فاضلاب برگزار شد

به مناسبت میلاد پربرکت مولود کعبه حضرت علی(ع) و روز پدر، مراسم جشنی باحضور کارکنان ستاد مرکزی در محل نمازخانه شرکت آبفا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اصغری حسامیه، امام جماعت مسجد المهدی زاهدان، ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، به ذکر احادیثی در باب منزلت مولی‌الموحدین حضرت‌علی(ع) از گفتار پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

بی تردید حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت، والاترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

زندگی این امام بزرگوار سرشار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی بتوانیم رفتار،کردار،گفتار و اعمال خود علی گونه باشیم.

همچنین ایام ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) مصادف با آغاز ایام البیض و موسم اعتکاف است و اعتکاف فرصتی گرانبها برای تفکر و خلوت با معبود، رشد و تکامل، پاک و خالص شدن، طلب استغفار، ارزیابی اعمال است.

در ادامه، کربلایی محمدرضا منصوری، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی خوانی پرداخت.

 
تعداد بازدید:
2182
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal